Ideju mājas lapas lietojamības testēšana ir dārgi? Izmēģiniet nav darot It Robert pusi Creative Group

Izmantojamību, izmēģinot ir stratēģija, kas konkrētu lietotāju tiek aicināti izmēģināt jauno mājas lapu dizains. Mājas lapas, kā jūs visticamāk zināt, var būt dārgi, lai radītu vai pārveidotu. Un atkarībā no klienta vai piešķiršanu, šis process var aizņemt ļoti ilgu laiku. Kad ir iesaistīti arī lielu naudu un laiku, ir ļoti svarīgi, ka jūs vienkārši nav galu galā ar trūkumu, kas galu galā atstāj lietotāju bēg no vilšanās. Vienkārši izsakoties, lietojamības pārbaudi veic palīdz pārliecināties, ka jūsu jaunais dizains nav izrādīties dārga kļūda.

Un izvēlaties pieeja nav vēlas būt pārlieku sarežģīta un dārga. Ņemot vērā šodienas īsu atzīšanas laidumiem, online lapa sastādāt vajadzībām viegli izdarīt gājienu. Kā atzīmēja radošās grupas pašlaik publicētā rokasgrāmatā digitālā mārketinga stratēģijas un Staffing baltā grāmata, mājas paliek pamata platforma — centrmezgls — ap lielākā daļa aģentūru veidot savas digitālās klātbūtnes. Kā, piemēram, interneta portālos ir jānodod estētiski vēlams un intuitīvu. Tātad, lai lietojamības testēšana ir galvenā prioritāte. Liekot centienos atklāt zināšanas komplikācijas tagad neļaus ton uztraukties vēlāk.

Tagged